سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایز پیراهن مردانه چقدر باید باشد تا تیپ جذابی داشته باشیم

مردان ایرانی همیشه به دنبال زیبایی در ظاهر و استایل خود هستند. این زیبایی تنها به مدل مو، ریش و ... خلاصه نمی شود، نحوه لباس پوشیدن افراد نیز در جذابیت ظاهر او بسیار مهم است. از آنجایی که یکی از قسمت های مهم بدن یک مرد بالاتنه اوست، باید سعی کنید با پوشیدن پیراهن، تی شرت، تی شرت، یقه دار و غیره، این قسمت را بهتر از آنچه هست جلوه دهید. پیراهن یکی از لباس‌هایی است که می‌توانید برای مناسبت‌های مختلف مانند تولد، روز مرد، ولنتاین، سالگرد ازدواج و غیره بخرید. اما قبل از هر چیز باید چند نکته در مورد خرید پیراهن بدانید.

 

 

سایز پیراهن مردانه چقدر باید باشد تا تیپ جذابی داشته باشیم



به دوخت و قیمت پیراهن توجه نمایید:

مطلب مهم دیگری که در خرید پیراهن مردونه باید به آن توجه  بفرمایید این است که به دوخت پیراهن و جزئیات پیراهن مد نظر خود توجه نمایید و از تمیز و باکیفیت دوخت لباس مطمئن شوید. شما می خواهید.دلایل مختلفی از جمله برند، جنس، نوع دوخت و ... بر قیمت پیراهن مردانه تاثیرگذار است که باید توجه کنید. خریداران محترم، پیراهن های مردانه بعد از شستن کمی سفت می شوند. البته این تنگی بعد از یکی دو بار استفاده از پیراهن کاملا برطرف می شود و فقط باید در این مورد مطلع شوید.

 

 

 

سایز پیراهن مردانه چقدر باید باشد تا تیپ جذابی داشته باشیم


سایز پیراهن مردانه چقدر باید باشد :

بیشتر پسران و مردان ایارنی پیراهنی می پوشند که اندازه آنها نیست. مشکل از آنجا ناشی می شود که پیراهن های آماده برای شخص خاصی ساخته نشده اند، هرکسی باید پیراهنی در اندازه خود پیدا کند. به همین دلیل، به ندرت پیش می‌آید که پیراهن در تمام بدن قرار بگیرد. قد پیراهن به خوبی می نشیند، اما دور کمر مناسب نیست و یقه آن مناسب است، اما پیراهن در قسمت های دیگر نمی گنجد قبل هر چیز پیراهنی انتخاب کنید که به استایلتان بخورد.

 

 

سایز پیراهن مردانه چقدر باید باشد تا تیپ جذابی داشته باشیم

 


آستین پیراهن باید به چه اندازه باشد : 


آستین پیراهن باید دقیقا سایز شما باشد و اگر آستین اندازه تان باشد نشان دهنده این است که قسمت سینه و بازو و زیر بغل پیراهن نیز دقیقا سایزتان است. اگر در زمان پرو پیراهن احساس کردید که قسمت آستین جمع می شود پیراهن برایتان بزرگ می باشد و بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید.

 

 

سایز پیراهن مردانه چقدر باید باشد تا تیپ جذابی داشته باشیم



جمع بندی :

پیراهن ها نقش خفنی  در تیپ مردانه دارند و پیراهن های رسمی مردانه یکی از لباس هایی هستند که هر مردی باید حداقل چند عدد در کمد لباس خود داشته باشد. اما چگونه پیراهن مردانه مناسب انتخاب کنیم؟ چه عواملی برای این انتخاب موثر است و برای یک خرید موفق چه مواردی را باید در نظر گرفت این ها را باید خودتان جستجو نمایید چون توصیحات این موراد ساعت ها زمان بر خواهد بود.