سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهم در خرید پیراهن مردانه پسرانه در ایران و خارج + راهنما

نکات مهم در خرید پیراهن مردانه پسرانه در مرداد تابستان 1400 را میخواهیم در این مقاله نکات مهم در خرید پیراهن مردانه پسرانه در ایران و خارج کشور  نکات نا گفته مد به چالش بکشیم این مقاله مخصوص ان دسته از اقایان و یا حتی خانوم هایی است که عاشق پیراهن دکمه دار کلاسیک مردانه میباشند که اصول اولیه پوشیدن پیراهن اولیه را برایتان توضیح میدهیم که در اولین گام باید به شما بگوییم اگر میخواهید هر لباسی به شما استایل خاصی بدهد ورزش را فراموش نکنید چون ورزش کردن باعث میشود وقتی پیراهنی را بر تن کنید جذابیت شما را دو چندان خواهد کرد مخصوصا کوچک بودن شکم تاثیر زیادی در تیپ شما خواهد داد چون بزرگ بودن شک یک نقص بزرگ در مردان خواهد بود 



شما در طول روز ، به خصوص در محل کار ، پیراهن های مردانه زیادی می پوشید. بنابراین مطمئن شوید که پیراهن شما راحت و بادوام است.

وقتی وارد بازار می شوید ناگهان پیراهن مرد توجه شما را جلب می کند. پیراهنی که متناسب با اندازه من نیست ، اما حراج زیادی کرده است ، به هر حال می خواهم آن را بپوشم. اما این پیراهن مردانه را نپوشید حتی اگر آن را رایگان هدیه دهید. همانطور که بارها گفته ایم ، برش کلید یک سبک خوب است! تناسب اندام سلطان سبک مردان است. به عبارت دیگر ، ضمن نشان دادن راحتی و آزادی حرکت ، بدن را به شکلی دلپذیر نشان می دهد. هر اندازه پیراهن مردانه متناسب با اندام شما بزرگتر باشد ، بهتر است. تناسب اندام را می توان از چند طریق اندازه گیری کرد. یکی از این روش ها یقه پیراهن مردانه است. اگر به اندازه دو انگشت باشد و بیشتر از فاصله گردن و عقب نباشد.

 

 

نکات مهم در خرید پیراهن مردانه پسرانه در ایران و خارج + راهنما دقیق



پارچه پیراهن مردانه پسرانه چگونه باید باشد

پیراهن مردانه برای اکثر آقایان لباس اداری ، شبهای رسمی و رسمی است و تقریباً معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین توصیه می شود پارچه و منسوجات لباس را بررسی کنید. بهتر است از پارچه نخی قابل تنفس استفاده کنید. پیراهن های کتانی مردانه از بهترین ها خواهد بود .البته هرچه لباس های نخی و نخی بیشتر باشد ، چین های بیشتری نیز وجود دارد ، بنابراین ممکن است برای مجالس رسمی مناسب نباشد ، در این صورت می توانید از الیاف مصنوعی یا نایلون نیز استفاده کنید.طرح پیراهن ردانه شما می توانید از رنگ های ثابت ، طرح های ساده برای محیط های کاری و موقعیت های رسمی استفاده کنید و انواع طرح ها و الگوها را برای تنظیمات غیررسمی امتحان کنید. با این وجود ، مواردی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید. به عنوان مثال ، اگر قد بلندی یا قد کوتاه دارید ، از طرح کف ، راه راه های عمودی ساده و ... استفاده کنید. برعکس ، اگر شما لاغر یا بلند قد هستید ، می توانید از یک الگوی پهن ، راه راههای افقی گسترده استفاده کنید.


نکات مهم در خرید پیراهن مردانه

 


مطالب خواندنی دیگر  تاریخچه پیراهن مردانه و نکات دفن شده در مورد خوش پوش بودن

 

 


پیراهنی را انتخاب کنید که نمایان گر شخصیت شما باشد 

مورد خاصی که می تواند کار خرید پیراهن مردونه پسرونهرا تا حد زیادی تسهیل کند ، در نظر گرفتن شرایط و شرایطی خواهد بود که در آن قرار دارید ، بنابراین سعی کنید تا آنجا که ممکن خواهد بود پیراهن را با توجه به مکان ها و شرایطی که در آن هستید بیشتر بخرید. به عنوان مثال ، اگر نمی توانید پیراهن آستین کوتاه کوبایی در محل کار خود بپوشید ، یا اگر به یک مهمانی دوستانه دعوت شده اید ، یک پیراهن آستین بلند اداری انتخاب کنید و خود را اذیت نکنید.اگر شغلی را اداره می کنید و اصولاً در جلسات و مأموریت های شرکت ها شرکت می کنید ، انتخاب آستین بلند و پیراهن های اداری در اولویت است. از آنجا که بیشتر اوقات من کت و شلوار و پیراهن کت و شلوار می پوشم ، این سبک شیک تر و هماهنگ تر خواهد بود. حتی اگر کت و شلوار نمی پوشید ، می توانید آن را با شلوار مستقیم مردونه پسرونهیا شلوار کتان ست کنید تا کفش رسمی برای کار بپوشید و به قسمت لباس آرایی بیایید.

 

نکات خرید پیراهن مردانه پسرانه


سایز پیراهن خیلی مهم است

سایز پیراهن یکی از نکات خرید پیراهن ایده آل خواهد بود ، اگر سایز مناسب را انتخاب کنید پیراهن بسیار زیبا و شیک به نظر می رسد و اگر سایز آن مناسب نباشد از زشت تا زیباترین پیراهن به نظر می رسد. هیکل زشت اگر پیراهن با خیاطی دستی و خیاطی دوخته شده باشد ، پس به احتمال زیاد چنین مشکلی پیش نخواهد آمد. با این حال ، اگر یک پیراهن آماده خریداری می کنید ، انتخاب اندازه مناسب می تواند یک عامل تعیین کننده در سبک شما باشد. به تمام بخیه ها و فاصله ، وضعیت شانه ، طول آستین ، ارتفاع پیراهن ، اندازه کمر و یقه پیراهن توجه کنید. تناسب اندام و تناسب شیک ، مهم نیست که سبک شما هر اندازه ساده باشد ، پیراهنی زیبا و براق می سازد.ما قطعاً به این موضوع توجه خواهیم کرد ، زیرا این مسئله بیشتر سلیقه ای خواهد بود و مخصوصاً برای هر شخص اهمیت دارد. نقش روی پیراهن می تواند راه راه ، چهارخانه ، گل ، هاوایی ، ساده و طرح دار باشد. نوارهای عمودی قد را نشان می دهند. از طرف دیگر ، راه راه های افقی برای افرادی که بسیار بلند یا بسیار لاغر هستند مناسب است.


نکات خرید پیراهن مردانه پسرانه


اصل مهم در انتخاب پیراهن کلاسیک مردانه چیست :

پیراهن کلاسیک یکی از لباس های مردانه است که آقایان علاقه زیادی به آن دارند و ممکن است دوست نداشته باشند. اولین قانون کلی در انتخاب پیراهن کلاسیک مردانه این است که آیا متناسب با بدن شما مناسب است. اما تفاوت در خرید پیراهن کلاسیک چیست؟ برای داشتن ظاهری شیک و مردانه چه چیزهایی را باید دنبال کنم؟همانطور که قبلا ذکر شد ، پیراهن کلاسیک های مردانه بخشی جدایی ناپذیر از مد مردان است. اگر هنوز انتخاب پیراهن کلاسیک مشکل است ، یا اگر چند روز پس از خرید از آن پشیمان شده اید ، در انتخاب پیراهن کلاسیک سردرگم خواهید شد. نکاتی که می توانید برای انتخاب بهترین پیراهن کلاسیک مردانه استفاده کنید.هنگام خرید پیراهن کلاسیک مردانه دقت کنید که شانه های پیراهن کلاسیک دقیقاً با اندازه شانه شما مطابقت داشته باشد.موردی که باید هنگام خرید پیراهن کلاسیک های مردانه مراقب آنها باشید یقه پیراهن کلاسیک سبک شما را منعکس می کند و یک پیراهن کلاسیک سایز متوسط ??و بزرگ انتخاب کنید که با هر سبکی مطابقت داشته باشد. موردی که باید هنگام خرید پیراهن کلاسیک های مردانه مراقب آنها باشید پیروی از قانون انگشت به این معنی است که فاصله گردن و یقه پیراهن کلاسیک فقط باید یک انگشت باشد و اگر دو انگشت با این فاصله مطابقت داشته باشد ، پیراهن کلاسیک بزرگ است.موردی که باید هنگام خرید پیراهن کلاسیک های مردانه مراقب آنها باشید آستین پیراهن کلاسیک باید به سمت بالا باشد و هنگامی که ژاکت روی پیراهن کلاسیک است ، آستین ها باید از فاصله نیم اینچی فاصله داشته باشند.


خرید پیراهن مردانه پسرانه

 


یکی از مهمترین عواملی که باید هنگام خرید لباس خصوصاً پیراهن مورد توجه قرار خواهید اد توجه به قد و قامت شماست زیرا بیشتر آقایان لباسهای خیلی بزرگ یا خیلی چسبون می پوشند. سبک خود را تغییر دهید.مردان خیلی لاغر و بلند قد استخونی : راه راه های عمودی برای افراد بلند قد و لاغر مناسب نیستند. بهتر است از بند افقی استفاده کنید ، در مقابل یک مرد چاق که یک بند عمودی دارد ، باشد.لباس مناسب برای مردان کوتاه قد: بهتر است لباس برای چنین افرادی ، لباس برای شخصیت های بزرگ خریداری نشود ، زیرا پیراهن های 2021 برای طرح های کوچک مناسب هستند.در اجتماعات رسمی و رسمی ، بیشتر مردم بیشتر از دیگران می خواهند. خوش تیپ و زیبا بودن امری طبیعی است که همه به آن اهمیت می دهند


خرید پیراهن مردانه پسرانه

 


یقه پیراهن مهم است

بیشتر پیراهن های مردانه یقه خاصی نشان نمی دهند اما یقه های پیراهن مردانه انواع مختلفی دارند. یقه پیراهن کلاسیک پسرانه یا مردانه یک قاب صورت است. یقه همیشه قابل مشاهده است ، فارغ از اینکه چه نوع کت و شلوار ، بلوز شلوار ، تی شرت مردانه ، و غیره نقش مهمی در تعیین چهره فرد استفاده کننده دارد. انتخاب یقه پیراهن مناسب باعث افزایش قدرت صورت و کاهش بی نظمی میشود.دکمه های سر دست متفاوت هستند ، اما به طور کلی عملکرد مشترکی دارند و دکمه ای هستند. کافهای دو دکمه ای یا سه دکمه ای کمی متفاوت هستند. دکمه های سر دست فرانسه برای لباس رسمی است. جیب در صندوق سمت چپ پیراهن قرار دارد ، که برای نگه داشتن خودکار ، بلیط و غیره مفید است ، به خصوص اگر کت و شلوار نپوشیده اید. خوب است پیراهن بدون کت و کراوات بپوشید و امروزه انواع مختلفی از جیب ها مانند جیب های جیبی ، جیب های ساده ، دکمه ها و غیره خواه بود